Thursday, April 22, 2010

untitled~

assalamualaikum...

arini umur saya genap 21 tahun 7 bulan 16 hari...
motif???
xde ape~
kadang kadang saya rase macam nak kerja...
tapi kadang kadang saya rase macam nak belajar lagi...
tapi kadang kadang juga saya rase macam nak kawen dulu...
alamak~

tapi...
ape salahnye kalo saya kerja sambil belajar dan sambil kawen...
wah~
macam mane tu...

tapi...
mampukah saya???

tapi...
kalo nak kerja sambil belajar ase cam x besh lak...
takot nant x boleh seratos peratos fokus...
hurm~

tapi...
kalo xkerja...
nanti xde wit pulak...
macam mane nk kawen???
tolong saye~

tapi...
saya pernah menyuarakan hasrat hati nk sambong belajar pade beberapa org ni...
ada y ckp:

A: "bagus la..ko kan mude lagi.."
B: "aku ase better ko kerja dulu..nant bru sambong belajar balik.."
C: "ikot la mane y baek..."
(tentang kerja atau belajar... bukan kawen...)

tapi...
bile cerite sal kawen lak..
byk mende lak nk pikir...
contohnye...
mestila rumah...
mesti kene ade rumah impian dulu...
then:

bilik tidor yang cantik for sure...

dapor yang meriah n canggih walaupon i ni xdela pandai bebenor masaknye~

mestilah dengan peti sejok y canggih gak..takkannnlah dapor canggih peti sejok simple je...

then bilik air mestilah taraf hotel 7 8 bintang..hehe..

hurm...
banyak ni...
x termasok lagi ngan persediaan nk kawen tu...
nk sanding..
baju itu..
baju ini..
pelamin...
jemputan...
kad...
lauk pauk...
hantaran...
haish~

tapi...
kalo x kawen...
camne lak???
ok x?????????

hurm~
ape tajok y sesuai untuk post ni ek...
hurm~

2 comments:

mazru said...

tajuk yg sesuai?

nurin nak kawen..ok x?

nurin said...

oh tidak~